Weather widget for website

آرمیتا ھم بعد از رفتن از كوردستان بە تھران، بە كُما رفت

03.10.2023 18:28:22
آرمیتا ھم بعد از رفتن از كوردستان بە تھران، بە كُما رفت

یک منبع در بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران در گفتگو با رادیو فردا از حاکم شدن جو امنیتی در اطراف این بیمارستان که یک دختر دانش‌آموز بعد از بیهوش شدن در آن بستری شده است، خبر داد.

همزمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، والدین این دختر نوجوان را مقابل دوربین آورد.

این دختر دانش‌آموز به نوشته سایت هه‌نگاو «آرمیتا گراوند» نام دارد و ۱۶ ساله و اهل کرمانشاه است و بر اساس گزارش‌ها، روز ۹ مهر بعد از بیهوش شدن در ایستگاه مترو شهدا به این بیمارستان منتقل و در بخش آی‌سی‌یو بستری شده است.

یک منبع در بیمارستان فجر به رادیو فردا گفت که فضای امنیتی در اطراف این بیمارستان و بویژه بخش آی‌سی‌یو آن حاکم است و مأموران لباس شخصی در بیمارستان حضور دارند.

تصویری از آرمیتا گراوند نوجوان ۱۶ ساله و قربانی عدم رعایت حجباری در مترو "شهدا" تهران.بر طبق آخرین اطلاعات هه‌نگاو وی همچنان در بیمارستان "فجر" نیروی هوایی در وضعیت کُما به سر می‌برد.
این منبع به نقل از شاهدان عینی که همراه این دختر دانش آموز به بیمارستان رفته بودند به رادیوفردا گفت که هنگام ورود سه دختر دانش‌آموز به ایستگاه مترو، چند مأمور به آن‌ها که حجاب اجباری نداشتند تذکر دادند و پس از درگیری لفظی، یک مأمور یکی از دختران را هل داد.

به گفته این منبع،‌ دختر دانش آموز که هل داده شده بود، به زمین افتاد و پس از دقایقی با کمک دو دختر دیگر بلند شده و به سمت واگن مترو رفتند.

4

شانەدەر زێد لەکوردستان، سەرچاوەی مرۆڤایەتی
کرێکارانی رۆژهەڵات ماف هیچ، کاریشیان نیە
هێڵی ئاژاوە..چۆن نەیارانی ئەمریکا یەکدەگرن بۆ هەڵوەشاندنەوەی نەزمی جیهانی
کەیوان رەشووزادە لەدۆخێکی خراپی تەندروستیدا، لەمانگرتن لەخواردن بەردەوامە
ئەمیر کەریمی و پەیمان ڤیان وەکوو هاوسەرۆکی پژاک هەڵبژێردران
کۆریدۆرەکان، ئامرازەکانی ئیمپریالیزمی تورکیا